F Podzim s Village Candle - Another Dominika

Podzim s Village Candle

I já se dokážu zamilovat do podzimu.
Vždyť kdo by nemiloval, když se může s knížkou v jedné ruce a s čajem v té druhé zabalit do deky a několik hodin strávit pouze otáčením stránek.
Ale přesto by mi něco k té úplné pohodě chybělo.
Svíčky.
S prvními podzimními dny u mě začíná moje "palná sezóna". Najednou se v mém pokoji všude objeví svíčky a můžete si být jistí, že vždycky nějaká bude hořet. Je to už taková moje tradice jak si navodit tu pravou podzimně-zimní náladu a jak si tyto dny zpříjemňovat.


A jelikož svíček nemám nikdy dost (lze jich vůbec mít dost?), když portál Blogerky.cz zvěřejnil novou výzvu, věděla jsem, že se jí zúčastnit jednoduše musím, že je uspořádaná přesně pro mě.
Nezbývalo mi nic jiného, než si držet palce. Po pár dnech mi přišel e-mail, že jsem byla do výzvy vybrána. Asi nemusím popisovat, jak obrovkou radost jsem měla. Taky jaký svíčkoholik by neměl.


V balíčku na mě čekaly svíčky od americké značky Village Candle, konkrétně ta s vůní Pure Linen, která skutečně voní jako čisté prádlo, což je vůně, kterou už od dětství miluju. A dál jsem v něm našla votivní svíčku spolu se svícínkem. Co jsem zatím tak koukala, tak každá vybraná blogerka dostala votivní svíčku trošku jinačí, na mě čekala ta s názvem Rain - do tohohle podzimního počasí si nedokážu představit svíčku s trefnějším názvem.


Větší ze svíček - Pure Linen - voní, jak už jsem psala, jako čerstvě vyprané prádlo. Vůně je lehká, nevtíravá, svěží a příjemná. Navíc i po sfouknutí svíčky zůstane ještě několik hodin celý pokoj provoněný. Oceňuji, že má dva knoty, díky tomu se zahřeje i vosk na okrajích svíčky. Měla by vydržet hořet 45-55 hodin, což ještě posoudit nemůžu, ale vzhledem k tomu, že už jsem ji měla zapálenou několikrát a vosk téměř neubyl, ani bych se nedivila, kdyby vydržela hořet mnohem dýl.
Menší ze svíček - votivní svíčka Rain - stejně jako Pure Linen voní krásně. Připomíná mi vůni vzduchu po dešti.

Co se mě týká, vždycky jsem byla k podobným značkovým svíčkám skeptická, ale tyhle si mě naprosto získaly. Už teď si vybírám, které budou další, co vyzkouším.

Obě svíčky (a spoustu dalších) seženete na eshopu Demdaco.cz.
♥ Pure Linen ♥
♥ Rain ♥

Také tak milujete svíčky? Znáte svíčky Village Candle? Dáte jim šanci?

CONVERSATION

47 komentářů:

  1. Jééé, pripomínajú YC. Sviečky milujem, mám svoje obľúbené vône :)


    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  2. Svíčky mi taky připomínají YC. Už jsem o nich četla na jednom blogu a vypadají fajn, takže bych jim šanci určitě dala. :)
    CATHERINE SVB

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře, už jsem narazila na asi třetí výherkyni těchto svíček a podepsala jsem si ortel, že tu Pure Linen prostě potřebuji. :)
    KattyLife
    Bali - den čtvrtý: Noční návštěvník

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, gratuluju. Svíčky naprosto miluji a těším se na jejich vůně u vánočních koled spolu s vůní jehličí a cukroví.

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji pálení svíček a celý rok se na toto období těším. Momentálně jsme si s přítelem pořídili nějaké nové svícny na čajové svíčky a poctivě je pálíme. :) Od YC mám také jednu, ale je mi ji líto zapálit. :D

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Sviečky milujem strašne moc moc! YC som ale ešte nikdy nevyskúšala.. Už dlho si plánujem jednu kúpiť ale vždy nájdem iný spôsob ako tie peniaze investovať. :D

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  7. To je super, že Ti taky zpříjemňují podzim, zrovna jsem si udělal čas na pročítání článků a Pure Linen mi dělá společnost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle značku bych také ráda vyzkoušela, zatím ale miluji Yankee Candle :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  9. Milujem sviečky a tieto vyzerajú super! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle značku neznám, ale líbí se mi, hned je jdu omrknout :)!

    OdpovědětVymazat
  11. Podzim , zima to je čas kdy mužů pálit svíčky každy večer :) o teto značce jsem uz slyšela :)

    OdpovědětVymazat
  12. Svíčky jsou super, jedna z mála věcí, na kterou se na podzim těším.

    Simple living: Co jsem splnila z jarního úkolníčku

    OdpovědětVymazat
  13. miluju svíčky! Bohužel YC mám jen vosky, které pálit zatím nemůžu:/ ale podzim/zima a svíčky jsou báječná kombinace!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ja som nikdy sviečku od YC nemala, ale tútó zimu to plánujem zmeniť :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty jsou! ♥ Já svíčky miluju, taky jsem si letos nemohla dovolit je postrádat. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ja osobne sviečky milujem! Dá sa pri nich neskutočne zrelaxovať! :) Obzvlášť milujem sviečky pri kúpeli. :) Horúca voda, pena do kúpeľa, nejaká dobrá kniha a sviečky ! :)) Krásny článok Domči :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Ja sviečky milujem a momentálne si brúsim zimu na YC v nejakej zimnej vône, napr. škoricu a pomaranč:) Tieto vyzerajú super, škoda, že som si tú výzvu nevšimla:/

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  18. Ach, to mi hovoríš z duše, sviečky milujem ❤ a tieto vyzerajú ozaj skvelo!
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá to naprosto nádherně, taky jsem hrozně na svíčky, takže se ti vůbec nedivím :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  20. Sice je neznám, ale vypadají zajímavě. Hlavně se mi líbí stejně jako tobě ty dva knoty. Vždy jsem naštvaná, když se mi vypálí jen malý kroužek.:D

    OdpovědětVymazat
  21. sviečky nesmú na jeseň chýbať :P krásne sú

    OdpovědětVymazat
  22. Já sem věrná Yankee candle. Podzimní vůně "Autumn leaves" je jedna z mých nejoblíbenějších :)

    TravelWithMarky.cz || Life Abroad

    OdpovědětVymazat
  23. Taky bych nejraději skoupila všechny svíčky, které v obchodech potkám, teď pálím jako o život, abych si mohla nakoupit nějaké nové.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  24. Jeee tak Rain musí být zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  25. Svíčky naprosto miluju a tyhle určitě musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Svicky miluji, tyhle neznam ale mrknu, ted mam pumpkin pie svicku ! nejlepsi

    LUCY

    OdpovědětVymazat
  27. Je to pár dní, co jsem si poprvé všimla této výzvy. Je skvělé, že jsi svíčky získala a myslím, že jsi je krásně popsala. Svíčky mám ráda, ale těm dražším se prozatím vyhýbám a zůstávám věrná těm levným v kalíšku, které lze sehnat snad všude. Ráda bych zkusila dražší, bohužel moje investice jdou trošku jiným směrem...:) Jinak ten pozdim jsi vystihla pěkně, knížka, čaj, deka, přesně můj případ :) někdy i hezký seriál.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  28. Samozřejmě že miluju svíčky :)) Teď jsem zrovna vyzkoušela od Yankee Candle svíčku s názvem Pain au raisin a voní po Františku se skořicí (sladké pečivo). No prostě nádhera ♥
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Miluju svíčky, poslední dobou jsem si oblíbila aroma "lampičku", do které nahoru nakapu do vod vonný olej a zapálím pod to svíčku. Nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  30. Vůni po dešti naprosto zbožňuju, je to skvělý nápad udělat ji ve svíčce. Pokud ji někde uvidím, asi na ni budu muset zaútočit! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Svicky jsou jedna z mala veci, diky kterym mi chybi podzim. I kdyz jaro ma taky neco do sebe, co si budeme povidat :) Jinak tuhle znacku jsem jeste nezkousela od YC jsem mela vosk Soft Blanket a taky to byla jak vune cerstve vypraneho pradla a milovala jsem ji!:)

    OdpovědětVymazat
  32. Svicky jsou jedna z mala veci, diky kterym mi chybi podzim. I kdyz jaro ma taky neco do sebe, co si budeme povidat :) Jinak tuhle znacku jsem jeste nezkousela od YC jsem mela vosk Soft Blanket a taky to byla jak vune cerstve vypraneho pradla a milovala jsem ji!:)

    OdpovědětVymazat
  33. Ty svíčky vypadají božsky, jako Yankee Candle... já mám tedy ráda vůně jako vanilka, skořice, lesní plody, jahoda :)

    Ráda bych tě pozvala s sobě na giveaway ;)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  34. Taky jsem se účastnila a skoro jsem to obrečela, když mne nevybrali :D a ještě horší je číst všechny ty články se zapálenou svíčkou z IKEY :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou i svíčky i IKEY nejsou vůbec špatný.. Ale na tyhle nemají ani náhodou :D

      Vymazat
  35. Sviečky milujem! Milujem si zapáliť sviečky v izbe a to, ako prevoňajú miestnosť mi stále zdvihne náladu. Veľmi rada kombinujem dve sviečky, v poslednej dobe hlavne kombináciu Vanilka&Škorica s Pečeným jablkom - vôňa je nádherná a pripomína mi jeseň :) Inak som zistila, že v takomto prostredí sa najlepšie pracuje - hlavne píše seminárka alebo aj učí do školy :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  36. Ahojky Domi :)
    S svíčkami to mám stejně jako ty - miluju je! Jsem moc ráda, že jsem do výzvy byla taky vybraná. Ze svíček jsem nadšená. Pure Linen mě překvapila svou krásnou vůní, kterou jsem si hned zamilovala. Village Candle je podle mě super značka, už teď mám vybranou další svíčku, po které mé srdce prahne.

    OdpovědětVymazat
  37. Great post! Beautiful photo!
    Have a good weekend!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat
  38. Ja tiež milujem toto chladnejšie obdobie hlavne kvôli sviečkam. Vedia navodiť krásnu atmosféru :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  39. Sviečky sú na jeseň proste must have! Tieto vyzerá dobre, škoda, že ich asi tuto nikde nezoženiem :(

    OdpovědětVymazat
  40. Já jsem tuhle značku myslím ještě neobjevila, ale vypadají skvěle, ozvláště ta "Rain". Svíčky také zbožňuji, navodí zkrátka hezkou atmosféru v tomto ročním období a je to takové relaxační. :) Akorát nemám zase tolik příležitostí si je zapalovat, jelikož na to nemám moc klidu a rodiče to nevidí zrovna rádi, abych náhodou ještě nepodpálila byt :D

    OdpovědětVymazat
  41. Nádherné fotky! YC mám moc ráda, zrovna jsem plánovala wishlist na Vánoce :) jinak bych chtěla zkusit i vosky :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  42. Ty se ale máš, moc gratuluji! Svíčky vypadají úžasně :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  43. Tuhle značku jsem poprvé viděla v UK a nemyslím si že by byla nějak extra lepší jak YC. Podle mě jsou kvalitou srovnatelné což je super, jelikož YC jsou v Evropě fakt drahé :/

    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat