F News & New Another Dominika - Another Dominika

News & New Another Dominika

Abych byla upřímná, tak blog mě poslední dobou moc nebavil. Respektive tak nějak vůbec, nebyla jsem s ním ani trošku spokojená a měla jsem pocit, že jsem se za poslední měsíce vůbec nikam nepohnula. Už na začátku června jsem psala, že bych ráda změnila design blogu, ale asi si dokážete představit, jak moc se mi do toho nechtělo a jak jsem to neustále odkládala. Klasika všech klasik. 
A pak jsem si jednou večer řekla, že jdu do toho. Nařídila jsem si budíka na ráno, zapla notebook a po dvou hodinách prokrastinace jsem se do toho pustila.
A teď vy vidíte výsledek.


Pořád má chybičky, které možná vnímám jen já, ale vzhledem k tomu, že v kódování nejsem žádný machr a s designem mi nikdo nepomáhal, myslím, že můžu být sama se sebou spokojená. Časem ještě určitě přibude jiná moje fotka, vylepšený layout a i nějaké logo, jen to chce ten správný nápad, který se zatím nedostavil.
Ale designem to nekončí.
Po pár měsících přemýšlení jsem založila i facebookuvou stránku blogu, nejsem si ještě jistá, jak moc často ji budu využívat, každopádně like potěší a nejspíš se tam bude objevovat to, co se na blog už nevešlo, tipy, triky, odkazy a však to znáte.
Určitě mě potěší, když mě budete sledovat i na instagramu, který už mám sice dlouho, ale aktivnější jsem tam až poslední dobou.

FACEBOOK
INSTAGRAM

A nejspíš teď budou vycházet články častěji, už teď, když tenhle píšu, mám rozepsaných dalších sedm článků, z čehož mám hrozně moc velkou radost, jen tak nějak nevím, kdy je mám vydávat, aby tu pak zas třeba nevznikla nějaká velká mezera #bloggerproblems

Design, články, jakž takž sociální sítě bychom měli a zbývají fotky. Můj největší problém. To, co na tomhle všem mám nejmíň ráda. Ať se snažím, jak se snažím, tak nikdy nejsou podle mých představ. Na fotky se chci teď nejvíc zaměřit, konečně si přečíst návod k foťáku a dát zrcadlovce druhou šanci. Ale stejně do budoucna počítám s tím, že to bude chtít něco skladnějšího (ano, stále si myslím na foťáček od Olympusu), takže nejspíš zhodnotím mojí finanční situaci na konci prázdnin a uvidíme.

Zatím se mějte krásně ♥

P.S. Klidně mi do komentářů napište, jak se na instagramu jmenuje vy, ráda vás budu sledovat :)
P.P.S. To platí i pokud máte facebookovskou stránku blogu.

P.P.P.S. Pokud byste si všimli, že tady nějaký odkaz nefunguje, nebo se vám blog zobrazuje jinak, než by měl, dejte mi prosím vědět.
P.P.P.P.S. Jaké články byste si u mě na blogu chtěli přečíst?
P.P.P.P.P.S. Už za týden tady bude giveaway!

CONVERSATION

54 komentářů:

  1. Úplně jsem si říkala, kde jsem se to objevila.. že tento blog ani neznám, a přitom to jsi ty :D
    Moc hezká změna, design je moc pěkný :)
    Tak jsem zvědavá, zda tedy nakonec budeš fotit zrcadlovkou nebo si pořídíš olympus. Já mám zrcadlovku, tak bych doporučila to, ale zase ten olympus je fakt skladnější... zato k zrcadlovce furt něco potřebuješ (tedy pokud seš jak já :D) a pak taky je to fakt velký no... No nakonec, fotky nejspíš budou kvalitově stejné, možná že se zrcadlovkou by sis s nimi více pohrála, ale to je tak asi všechno :D
    Ať se ti s blogem daří! :) Užívej prázdniny! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc, moc děkuju ♥ Jsem ráda, že se ti design líbí :)
      Taky jsem zvědavá, jak to nakonec vyřeším, asi tomu nechám volný průběh a uvidím :)

      Vymazat
  2. Taky jsem měla takové období..hodně mě ovlivňovala škola a zkouškové. Což neustále, ale snažím se to už tak nehrotit. Nový design se mi moc líbí, jak jsem Ti už psala :). Lajkem na stránku jsem Tě podpořila a doufám, že si přečtu nějaké skvělé články, když jsi teď takový akčňák :D. Budu se moc těšit a hodně štěstí! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což to mě taky, ale už i před zkouškovým to nebylo takový, ale teď už jsem se zase do blogování pustila a mám z toho ohromnou radost :)
      Veru, strašně moc ti děkuju ♥

      Vymazat
  3. Taky sem měla dobu, kdy mě nic nešlo a nebyl tolik času jak jsem chtěla na psaní článků. Mám taky dost rozepsaných :) a na tvoje se moc těším! Design máš moc pěknej, jednoduchej a pěknej.
    Joo s fotkama to znám, podle mě je vždycky všechno divný, blbej uhel, naprd světlo a tak :D přispěla jsem lajkem i na facebooku a tvuj instagram práávidelně kontroluju :D #nostalking

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Držím palce, aby jsi dokončila všechny články a blogování tě bavilo :)
      To mi povídej :D Nikdy nechápu, jak to ostatní dělají, že mají tak krásné fotky :D Ale možná jsme jenom moc sebekritický ;)

      Vymazat
  4. Dizajn sa ti veľmi podaril. Si šikovná ! :) Budem sa tešiť na tvoje ďalšie články a držím palce nech sa ti v tom darí :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Design, jak už jsem psala, je krásný. Mám moc ráda takovéhle minimalistické designy. Na nové články se moc těším a ještě víc na giveaway! A už tě sleduju na instagramu O:)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! ♥ Na instagramu jsem tě už taky začala sledovat :)

      Vymazat
  6. Naprosto Tě chápu a souhlasím!
    Taky mám někdy ten pocit ale taky jsou časy, kdy nevím co s tou vší inspirací a chutí něco dělat! :D Tak ať se dílo daří!

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tobě taky! :) S inspirací jsem na tom podobně, občas to jde samo a jindy i kdyby chtěla, tak absolutně nic nevytvořím :D

      Vymazat
  7. Domčo, ten design je super :) moc se mi líbí..jinak už Tě sleduju na instagramu, tak koukej něco přidávat, těším se :D já jsem tam jako anett_18 :)

    OdpovědětVymazat
  8. Domi, seš šikula, že sis vzhled udělala sama :) Design mi kóduje přítel, já bych se v tom nevyznala vůbec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš zlatého přítele! :) Mně asi nic moc jinýho nezbývá, než si s tím poradit sama :) Ale vždycky mi to hrozně trvá, než na něco přijdu.. třeba dneska jsem dva odkazy dělala hodinu, klasika :D

      Vymazat
  9. a že to tu máš krááásne :) aj ja by som chcela niečo spraviť s dizajnom svojho, ale nechce sa mi do toho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, já jsem chtěla změnit design už pár měsíců, ale nechala jsem to až po zkouškách a nakonec se k tomu dokopala až po dalším měsíci :D Ale věř mi, výsledek pak stojí za to :)

      Vymazat
  10. Taky teď zrovna přemýšlím, že založím fb stránku :) jen si zatím myslím, že to nemá cenu. Třeba ale má, ještě uvidím :) A taky přemýšlím, že si pořídím lepší foťák, fotím totiž na mobil. Teď sice na iPhone, který dělá luxusní fotky, ale mám pocit, že doba si žádá víc a já se chci s blogem někam posunout :)

    eLblog GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že to cenu určitě má.. Sama teď lituju, že jsem ji nezaložila už dávno, ale holt mi občas strašně trvá, než se k něčemu dokopu ;)
      Já se chci s blogem taky posouvat, právě proto řeším i ten foťák, pro mě by to byla velká investice, ale nevím, jestli by se mi zrovna teď vyplatila.. Každopádně si myslím, že iPhone fotí skvěle, takže být tebou, nelámala bych si s tím hlavu :)

      Vymazat
    2. Už jsem tu stránku taky založila :D Fotí skvěle, takže to zkusím tím a kdybych pořád měla pocit, že to ještě není ono, tak ještě popřemýšlím, ale nechce se mi kupovat foťák bůhví za kolik, když jsem teď měla velkou investici do toho iPhonu :D

      Vymazat
  11. Máš to tu krásne ;) Moc sa teším :)

    OdpovědětVymazat
  12. nejsem tvůj pravidelný čtenář, ale tvůj blog se mi líbí a líbí se mi hlavně tvé nápady na články, občas se i člověk zamyslí:) Pokud se chceš zlepšovat a jsi odhodlaná ať už ve fotkách nebo v čemkoliv, držím palce ať je to podle tvých představ :) BTW. já sama s blogem bojuji, věřím, že jednoho dne bude vypadat dobře, ale je to ještě na dlouho :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou krásná slova, moc ti za ně děkuju :) Zatím se mi odhodlání drží a jsem moc ráda, že jsem konečně dotáhla nový design do konce :)
      Ono se vždycky najde něco na vylepšení, že? :D Ale věřím, že budeš jednou na 100% spokojená :)

      Vymazat
    2. já myslím, že to my obě :)

      Vymazat
  13. Novej design je skvělej! Čistej a jednoduchej :) Skvělá volba!

    Karolína

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezké!! Design se povedl!

    OdpovědětVymazat
  15. Mrkni ke mě na blog najdeš, tma ikonky všech sociálních médií, na kterých mě najdeš. A jinak máš moc pěkný blog :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, začala jsem tě sledovat na instagramu i lajkla facebook :)

      Vymazat
  16. Ten design je úžasný ♥ Rada ti zanechám moje odkazy na instagram a facebook:
    instagram.com/feelikeunicorn/
    https://www.facebook.com/feelikeunicorn/

    OdpovědětVymazat
  17. Design je suprový a vše funguje tak, jak má :))

    OdpovědětVymazat
  18. Design i v této jednoduché verzi úplně parádní. Moc se těším i na víc fotek, tak doufám že ti to s tou zrcadlovkou klapne. A jaké články mám nejradši? Řekla bych, že všechny z výletů, nákupy, ''nálady,, nebo random posty.

    insta: market.novak

    OdpovědětVymazat
  19. Design je skvělý:) líbí se mi tyhle jednoduché a hlavně přehledné blogy:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já právě takové blogy mám taky ráda, tak jsem se tomu chtěla alespoň přiblížit :)

      Vymazat
  20. Asi každý má občas "tvůrčí krizi" a nejlepší je odpočinout si! :D Design se ti moc povedl, máš to krásně jednoduché a přehledné. Prostě praktičnost a elegance je ta nejlepší volba. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Takové designy mám nejradši, tak jsem ráda, že se mi to povedlo vytvořit na mém blogu :)

      Vymazat
  21. Krásny design. Veľmi sa mi páči.

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  22. Vzhled je naprosto skvělý. Chválím! Já si chci taky pořídit nějak lepší foťák, protože s fotkama dost zápasím. Tak uvidím :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  23. Som rada, že si sa opäť nakopla a teším sa na články :) Aj ja plánujem giveaway, haha :D
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  24. Hezký, minimalistický design! A určitě v blogu pokračuj, každý má někdy chvilky, kdy s blogem není spokojený, má pocit, že k ničemu nikomu není atd...
    Sleduju na fb a jelikož tam mám taky stránku:
    https://www.facebook.com/lifestylebirdie/?ref=aymt_homepage_panel
    ...budu také velmi ráda za lajk! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ♥ A děkuju i za like, hned jak se přihlásím na fb, dám ti ho také :)

      Vymazat
  25. Design je moc povedený, vždyť víš, že mě se tak krásně minimalistické věci líbí ♥ Ale je to docela na hlavu všechno to kódování viď? :D S blogem to mám teď přesně jako ty, do června se mi objevil 1 komentář, návštěvnost taky nic moc, a pak se to zlomilo :) Hrozně mě to teď baví! Mám 10 návrhů na články, a nikdy jsem nebyla produktivnější :D♥
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ♥ To mi povídej! Fakt doufám, že už si v nejbližší době nevymyslím žádnou další vychytávku :D Tak to je super, těším se na články! :)

      Vymazat
  26. Nový design se mi moc líbí Domi a těším se na články! :) Já se přiznám, že s fotkami mám stejný problém, ty tvoje se mi osobně ale fakt líbí a myslím, že jsou super :) Co se týče vydávání článků já v poslední době docela zaostávám, šíleně mě to mrzí, že nestíhám číst tvoje články a články ostatních blogerek, ale bohužel není čas tak vše doháním trochu opožděně :D :(

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, děkuju moc :) To vůbec nevadí, užívej si léta! :)

      Vymazat