F Giveaway - Another Dominika

Giveaway

Jak už jste si mohli z názvu přečíst, dnešní článek bude o giveaway!
Nedávno mi k mému velkému překvapení přišel e-mail od internetového e-shopu decor4wall.cz s nabídkou spolupráce. Upřímně jsem trošku váhala, jestli nabídku přijmout, protože můj blog není o spolupracích. Ale jelikož jsem mohla ze stránky vybrat něco pro vás jako výhru do soutěže, moje rozhodnutí to mnohem urychlilo.
A co jsem pro vás vybrala?

Něco naprosto dokonalýho a roztomilýho! Upřímně, když jsem danou věc uviděla, litovala jsem, že není pro mě :D.
Vybrala jsem vám něco z dekoracích na zeď, konkrétně závěsnou tabulku na vzkazy ve tvaru sovy.
Sovičku si můžete pověsit na zeď, nebo si ji jen tak o něco opřít. Nejlepší na ní je, že si na ni můžete cokoliv přiloženou křídou napsat (co třeba nějaký motivační citát?) a až vás daný nápis omrzí, jednoduše ho smažete a napíšete jiný. Dokonalost, že?


Pokud se vám sovička stejně jako mě tak líbí, není nic jednoduššího než:
1) Být mým pravidelným čtenářem (GFC)
2) Dát like fb stránce decor4wall (TU) nebo se alespoň podívat na jejich stránky (TADY) a do komentářů mi napsat, co byste si z jejich nabídky vybrali vy.
3) Napsat váš e-mail

Giveaway potrvá do neděle 8. května, hodně štěstí! :)

* produkt jsem získala v rámci spolupráce 

A vítězkou je Sweet Elis, moc gratuluju! ♥

CONVERSATION

32 komentářů:

  1. No tak ta sovička je úžasná:) naprosto chápu, jak tě okouzlila :D ♥
    a tyhle spolupráce, které udělají čtenářům radost jsou nejlepší:)
    jsi moc hodná!

    - a z eshopu bych si jinak vybrala nějakou samolepku na zeď . Ty se mi už dlouho moc líbí:) nejlepší jsou ty motivační a tak no:) nebo tu mapu na zeď, taky perfektní!

    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. sovička je úžasná. Z eshopu bych si vybrala kromě sovy tapetu s motivem přírody - bydlení pro sovu
    GFC wikira
    wikirakrasna@gmail.com
    FB Wikira Krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Super giweaway!
    1) som :)
    2) Zo stránky by som si asi vybrala nejaké motivačné nápisy na stenu :)
    3) wondy@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, tak to je naprosto super :) já mám tabuli, kam můžu psát fixama, je to ale ta klasická, firemní, bílo-šedá ošklivá :D
    Mně se nejvíc líbí toto - http://www.decor4walls.cz/dekorace/samolepka-napisy-rodina/ ale hrozně třeba i ty lodičky a žirafy na zeď, no myslím, že zařizovat dětský pokoj musí být s tímhle fakt perfektní <3
    a email: deni.linhartova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Markét. :)
    2. Určitě bych si vybrala nějakou samolepku na zeď. :)
    3. marketka.popilkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vybrala jsi naprosto dokonale Domi, ta sovička je tááák rozkošná! ♥ Jinak na stránkách mě zaujaly hlavně černé/černo-bílé minimalistické nálepky na zeď, něco takového bych jednou moc chtěla, nebo nějaký citát! :) 1elka@email.cz a sleduji jako SweetElis, ale to víš :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  7. Alex B
    Ja by som si vybrala práve túto sovičku, je krásna :)
    sasanemo@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji jako Lenca.
    Sovička je krásná. Líbí se mi moc.
    A z další nabídky bych si vybrala samolepku na zed s motivem Eiffelovy věže.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. tá sovička je strašne zlatá!
    z ich ďalšej ponuky by som si asi vybrala len nejakú inú tabuľku na odkazy, ak teda nie práve túto sovičku, no zaujalo ma aj také srdiečko na fotky. ♥
    puchalova.dominika@gmail.com
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  10. To je roztomilýýýýý!
    1. Jde o Cestu
    2. Nejvíce se mi líbí samolepky do kuchyně s ilustrací kafe. Ty jsou fakt skvělý!
    3. jdeocestu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná sovička :) určitě bych si tam vybrala nějaké samolepky na zeď, protože už si dlouho chci nějaké pořídit a zatím jsem je v žádném obchodě nesehnala :)
    GFC i FB- Nikola Kotrbová
    nikola.kot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Toto je asi první GA, do které se zapojuji, abych pravdu řekla :D.
    Sleduji Tě přes GFC EsVeronica, ale to Ty určitě víš.
    Stránce jsem dala lajk a když jsem se tak dívala na fotky, tak mají opravdu krásné věcičky. Hodně mě tam zaujaly ty stromečky a hodně věcí pro děti :).
    veronikaslechanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Klára Odehnalová
    Lajk jsem dala, koukala jsem i na stránku a zaujalo mě mnoho nálepek:)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Roztomilé! Mají tam celkem hezké věci, hlavně pro děti! minau2210@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. sleduji jako Kris Týnka
    lajk sem dala a vybrala bych si 3D motýlky nebo tabulku na vzkazy ve tvaru kočky :3
    Kristynaslapakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Neskutočné fotky máš! Neopísateľná energia z nich vyžaruje! :)
    Vždy sa rada vraciam na tvoj blog, je vážne unikátny! ♥

    |SYDNEYSLEEK|

    OdpovědětVymazat
  17. Jej, to je dokonalost! Vybrala si super věc :)
    GFC - Markéta Štefková
    stefkova.ma@email.cz
    Já bych si z jejich nabídky vybrala ten držák na fotky ve tvaru srdce.

    Interbeauty Prague

    OdpovědětVymazat
  18. Ja som totálny úchyl na takéto veci. Sovička je fakt rozkošná. :)
    viktoria.cegledyova@gmail.com

    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    Ta sovička je úžasná! Déle mě zaujal závěsný držák na fotky nebo tato samolepka na zeď http://www.decor4walls.cz/dekorace/samolepka-i-love-travel/. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Love it!

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Do giveaway sa často nezapojujem, no táto vyzerá naozaj super ! :)
    GFC : Nadush
    FB : Naďa Černá, krásne nálepky sú všetky, ale najviac ma zaujal jeden strom ♥
    email : cerna.nad@gmail.com :) :)

    OdpovědětVymazat
  22. Gfc: Lenka Koubová
    ja bych si vybrala nejakou samolepku na zed a dala bych si ji na kolej, aby to tam nebylo tak smutny :)
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. 1. Zuzana Majerová
    2. mám, a vybrala by som si nálepku "I love travel"
    3. zu4zkaa@gmail.com

    A aj ja ťa pozývam na moju GIVEAWAY :) http://apieceofusss.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  24. Zdravím, tvůj blog sleduji jako M.Maslej
    like, splněn - ze stránek by jsem zvolila mapu světa na zeď protože miluji cestování
    maslejova.martina@seznam.cz

    Přeji ti hodně štěstí s blogováním a pokud by jsi měla zájem na mém blogu zítra během večera vyskočí giveaway o mini objektivy na mobil :)

    OdpovědětVymazat
  25. Děkuji za pozvání, moc pěkná cena. Já se sice nidky do giveawayí nepřihlašuji, ale tentokrát udělám vyjímku, jelikož mi cena přijde naproso dokonalá! :)

    1.Ano sleduji <3, myslím, že jako Eva K.
    2. Já osobně bych si vybrala samolepku mapy světa na zeď. To je jednoduše vyrobené mně na míru! http://www.decor4walls.cz/dekorace/samolepka-mapa-sveta-ii/
    3. krejcarkovaeva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Soňa Lazoriková
    email: s.lazorik@gmail.com
    Mne sa páčia 3D motýle, a samolepky s nápismi. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahojky....

    Tato sovicka je proste TOP, urcite bach ji nasla uplatneni u sestry v pokoji...Rekla bych, ze by tam maminka nechala napsane jen jednu vetu... UKLID SI!
    Nekdy si rikam, jak muze byt tak odlisne...

    Rozhodne by to byl pro ni skvely darek... Vlastne pro nas vsechny...

    Koukala jsem na stranky dekoru a libilo by se mi tohle otocne srdicko...Je naprosto dokonale...
    http://www.decor4walls.cz/dekorace/otocny-svicen-srdicka/

    Miluji svicky a podle me svicky proste udrzuji teplo domova...
    Maji i svicen se sovickama, ale ten srdickovej je proste krasny..
    A kdybych mela ukazat co vsechno se mi tam libi, tak bych to psala asi hodne dlouho...
    treba i tyhle nalepovaci hodiny jsou velmi pekne...Takove jemne a pritom vyrazne...
    http://www.decor4walls.cz/dekorace/samolepici-hodiny-motyli/
    A tyhle kruhy...http://www.decor4walls.cz/dekorace/samolepka-barevne-kruhy-ii/
    Dalsi kouzelna vec...

    No ok.. radeji stacilo.. :-D


    Sleduji jako Ve MU
    Stranku dekoru jsem uz "olajkovala"
    email: v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tak to je opravdu krasna soutez, na strance se mi nejvice libi asi prave tyto ruzne popisovaci tabulky :-)

    GFC : Jeanette
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. no ja odpadnem :D keďže už jednu tabuľku máme, nemá pre mňa význam súťažiť,radšej to prenechám iným, ale veľmi zlatučké to je :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  30. Skvelá súťaž:)) a sovička je krásna:)
    GFC: vaja vaja
    FB: SimonaBelasa
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  31. 1) Veronique Beauty GFC
    2) Like stránce jsem dala (FB Veronika Šáchová) a vybrala bych si jedno ze závěsných srdíček na zeď (mám na ně úchylku :D )
    3) veronique.beautyy@gmail.com
    Zítra budu vyhlašovat já svoji giveaway, tak budu ráda, když mrkneš i ty ke mě ;-)
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat