F Giveaway! - Another Dominika

Giveaway!

Doufám, že jste včera prožili přenádherný Štědrý den a že stejně nádherné budou i všechny dny následující. Užívejte si tento čas.
Olalá!
Konečně jsem se dokopala k první giveaway. Dlouho jsem přemýšlela, co do ní dát a kdy ji uspořádat. A tak jsem se rozhodla do ní dát věcičky, které já sama mám ráda a uspořádat ji tak, aby k výherkyni výhra doputovala po Novém roce. Protože řekněme si to upřímně, po Vánocích vždycky nastane taková ta smutnější doba, kdy do dalších Vánoc je opět moc daleko, a tak se každý dárek navíc hodí.


A podmínky giveaway? ..jsou úplně jednoduchá, stačí mě sledovat přes GFC, napsat do komentářů jméno, pod kterým mě sledujete a připojit svůj e-mail.
Giveaway potrvá do 7. ledna a já doufám, že výherkyni udělá výhra radost! :))

Gratuluju Ideal Alien k výhře! :)

CONVERSATION

51 komentářů:

  1. Krásné dárečky Domi :) Zrovna při posledním listování Avonem jsem se na ty tělové spreje koukala a přemýšlela, jestli si nějaký neobjednám. Mám doma jeden tělový sprej Pur Blanca a ten voní hezky a docela dlouho na to, že je to tělový sprej :)

    Štědrý den jsem měla krásný,snad jeden z těch nejhezčích :)
    SLeduji jako Veronika Pařízková, VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám vždycky v lednu takovou depku, že nejsou žádné prázdniny :D, ale snažím se přemýšlet nad tím, že je nový rok a nový začátek všeho. :)
    Evie Kopřivová
    eva.koprivovaaa@gmail.com

    Krásné Vánoce a ještě hezčí nový rok

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelá Giveaway! :) Prajem krásne sviatky :)
    GFC: Dany Čuks
    Mail: danycuks@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Také přeji krásné svátky! ♥
    Sleduji jako Tereza Máslová
    terina.maslova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda se giveaway zúčastním, super! ♥ Sleduji tě jako Time with Beauty ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé dárečky, Domi :) Já zrovna teď začala celkem často používat suchý šampon Batiste, protože mi přijde, že mám po vyžehlení mastné vlasy u pěšinky. Možná jen můj pocit, ale když někam jdu, tak to musí být dokonalé :D A giveaway si vymyslela opravdu ve skvělém čase, protože leden je pro mě smutný měsíc bez dárků. Celkově leden nemám ráda a nikdy se na něj netěším.
    Užij si zbývající dny volna a budu se těšit na tvé další články! Měj se krásně ♥
    Sleduji jako Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásna GA a prajem pekné sviatky!
    GFC: Ev.
    Mail: hellomynameisev@gmail.com

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  9. GFC- Barbora Schleissová
    barisek22@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Lenka Merkova
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné dárečky :)
    Sleduji tě jako Katherine Sýkorová
    katerinas.sykorova@seznam.cz
    Přeji krásné svátky! :)

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Natálie Danková
    Mail: natalii.dankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké:)
    GFC Simona Stupenova
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná soutěž! :)
    GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Dominika, krásne sviatky Ti prajem:) GA vyzerá skvelo, tak už si len držať prsty...:) Sledujem ako Iva Ora, e-mail: daybydaybyivana@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  16. :) Přeji ti pohodové svátky :)

    GFC: Ideal Alien
    michaela.likes@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj máš super blog(už jsem ti to psala i na email) :D
    GFC: Amy Senftová
    email: amata.sen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Velmi pěkná soutěž rada se zapojim a zkusim štěstí.
    Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Hezká soutěž Domi, ráda se zapojím, tvůj blog čtu totiž moc ráda! :) Sleduji jako SweetElis :) 1elka@email.cz

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, krásna súťaž, sledujem cez GFC ako Nat, mail natalia.gazova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Sledujem ako Renka Vargová , mail: renuska123@gmail.com

    A aj keď s dvojdňovým oneskorením no prajem aj tebe krásne vianočné sviatky a snáď si si Vianoce užila :)
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
  22. Super súťaž:)
    GFC: vaja vaja
    wendi@centrum.sk
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Moc hezká giveaway :)
    Sleduji jako Nikola Kotrbová
    nikola.kot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Moc pěkná giveaway:)
    Přes GFC sleduji jako Klára Odehnalová.
    klara.odehnalova1@gmail.com
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Super giveaway. Sleduji tě jako Michaela Barthová, mail: siraelxy@gmail.com.
    Zvu tebe i tvé čtenářky na svůj blog, kde taky probíhá GA: siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Gfc: Tereza Hájková
    mail: terezka0000@seznam.cz
    Hezké produkty.

    OdpovědětVymazat
  29. Moc pěkné. Přeju krásné svátky.
    Sleduji tě jako Jana Najcova

    najcova2000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Jeeej krásne veci tomuto by som sa strašne potešila :3

    Sledujem ťa ako Nicki Kollárová
    email: nikolkabratz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Jsou to krásné věcičky ♥ Tak také zkusím štěstí,pravda po Vánocích nastala smutnější doba :D
    GFc- Rozálie Metelková
    rozaliemetelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduji tě jako Jde o Cestu
    mail: jdeocestu@gmail.com

    Přeji krásný Nový rok ať je jen lepší!

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Díky za pozvání, skvělá giveaway :)
    GFC: Elle Lion
    onefreedreamer@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Lotte and Fay Blake
    E-mail: demkova.anika@gmail.com
    http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  35. Úžasná giveaway! :) Vybrala si fakt super veci :)

    GFC: 31shadesofaubergine
    31shadesofaubergine@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. třeba budu mít štěstí O:)
    Sára Suchánková
    sarinka0303@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Je to takové smutné období, že už je zase všechno pryč, že to rychle uteklo, to na mě dopadá nejvíce. Ale tak člověk se musí snažit myslet pozitivně a těšit se třeba na jaro :)

    GFC: Eliška Mezuláníková
    e.mezulanikova@gmail.com

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  38. Theresa Rin
    theresaringlet@seznam.cz :))

    OdpovědětVymazat
  39. telové spreje od avonu sú super, akurát mám posledný skoro minutý. a batiste je takisto skvelá vec, mám jeden len niekoľko týždňov a nemôžem si vynachváliť. :)) a diáre a rôzne veci súvisiace s nimi sú obsession a tomu sa nedá odolať! vybrala si krásne darčeky.
    gfc: jay
    juliapavlikova2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, toto je opravdu super Giveaway! Tento sprej od Avonu jsem měla a velmi mi vyhovoval.

    *Vikča*
    vivien.usata@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  42. Moc hezká soutěž!
    GFC: Meet My Lovely World
    meetmylovelyworld@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: AnetaValentova
    anda.v@email.cz
    Super věci!:)

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj,
    sleduji jako KačaVal :) S tím obdobím, máš tedy pravdu :D :) Je moc hezké od tebe, že nás chceš takhle potěšit <3 Krásná Giveaway :) Batsite by se mi určitě hodil do kabelky. Vlasy si musím mýt každý den a už ke konci dne mám pocit mastných vlasů, tak by se mi tento pomocník velice hodil :) Laky od Rimmelu mám neraději, zvlášť když mají takovýto krásný odstín :) Spreje od Avonu jsem dostala na Vánoce a lepší věc snad není :D Jsou neskutečně krásné voňavé :) A rtěnka má nádherný odstín. Přímo na běžné nošení :) kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Krásná soutěž.
    Sleduji jako Lenca.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. GFC - Laura R.
    Rubythecrystal@gmail.com
    Krásne kúsky si vybrala do Giveaway, ale musím ti povedať, pre ten organizér by som zabíjala :D Ja som doslova organizačné monštrum. Všetko si zaznačujem, plánujem... Ach :D Aspoň mi, prosím, prezraď kde sa dá kúpiť :P ♥

    OdpovědětVymazat
  47. gfc Netty Vanity
    netty.vanity@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Děkuju moc :3 Mám strašně velkou radost <3

    OdpovědětVymazat