F What i've got for my Birthday - Another Dominika

What i've got for my Birthday

Před týdnem jsem měla narozeniny a co patří k narozkám? Přeci dárky! Nefotila jsem tedy všechno, co jsem dostala, protože fotit úplně všecko se mi nechtělo a ani by to nebylo zajímavý pro vás, takže tady mám takový průřez věcmi, které mě překvapily, nebo jsou tak moc hezký, že jsem Vám je prostě musela ukázat.




První a největší mega dárek, co jsem dostala je tento nový notebook. Můj starý notebook má už svá nejlepší léta za sebou a cokoliv na něm udělat rovnalo se malému zázraku. A protože od září budu notebook potřebovat víc, než kdy jindy, mohla jsem si vybrat nový. Absolutně jsem netušila, jaký bych tak mohla chtít, ale jakmile jsem v obchodě uviděla tento, volba byla jasná. Je bílý, lehký, tenký, strašně krásný a zatím to vypadá, že funguje naprosto bez problémů. Moje nadšení nemůžu už být snad ani větší!


Od bráchy jsem si vyprosila tyhle sluchátka. Jsou mega, zvuk z nich je bezkonkurenční, úplně ideální k notebooku. Taktéž od Asusu.


Od kamarádky jsem dostala tuhle originální plátěnou tašku s naší společnou fotkou z dětství! Tímhle dárkem mě úplně dostala, absolutně jsem to nečekala! Ale ehm.. ne, neptejte se, proč máme za sebou ozdobenou palmu, na hlavě kohouta a v ruce oblečeného medvěda.


Druhý díl If I Stay od Gayle Forman, který jsem strašně moc chtěla. Zatím jsem na začátku a strašně se  mi líbí, že knížka je psána z pohledu Adama a co si budeme povídat, knížka od Gayle Forman ani nemůže být špatná.


Tři roztomilé věcičky. Hrneček s medvídkama (už se těším, až s ním budu machrovat na koleji) a dva nejvíc cute zápisníčky (nemůžu se dočkat, až je vytáhnu na přednášce :D )


A kosmetické nezbytnosti, kterých není nikdy dost. Masky na vlasy naprosto zbožňuji a jejich spotřeba je úplně šílená. Micelárkou od Garnier se nedá snad nic zkazit a tuhle jsem ještě neměla, tak jí aspoň vyzkouším. A sprcháč? Vždycky doma musím mít zásobu asi tak na půl roku dopředu, protože spotřebovávám asi tak jeden měsíčně.

CONVERSATION

42 komentářů:

  1. Ten notebook ti závidím, taky bych potřebovala nový, už jen kvůli blogu aby se mi to furt nesekalo, nevypínalo.. :D Jinak moc krásné dárečky ^^
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)) ..můj starý notebook se právě neustále sekal a ani nepočítám, kolikrát denně jsem ho musela restartovat, aby aspoň tu chvilku fungoval :/

      Vymazat
  2. Uži si Where She Went, pretože je to dokonalé! Z pohľadu Adama to nabralo úplne iný smer a osobne sa mi omnoho viac páči ako prvá časť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším, co mě v knížce ještě čeká! :)

      Vymazat
  3. Jéé, ty jsi musela být hodnáááá, tolik krásných věcí! :) Ta plátěná taška se mi hodně líbí, to se kamarádce opravdu povedlo, protože je opravdu originální, to se jen tak nevidí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem byla překvapená, kolik jsem toho dostala :D
      Souhlasím, tímhle dárkem mi úplně vehnala slzy do očích.. aspoň budu mít na ní nějakou vzpomínku, když od září každá budeme někdy úplně jinde :(

      Vymazat
  4. Tak ten notebook by de mi teda taky hodil :D a ta knížka vypadá fakt skvěle !!Dostala jsi nádherné dárečky ! :3

    OdpovědětVymazat
  5. super darčeky, taška s fotkou je super :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná! Jen mi jí asi bude líto nosit, abych si jí neušpinila ;)

      Vymazat
  6. Dostala si veľmi pekné veci. Tá kniha sa mi páčila a tá taška od kamarátky je skvelý nápad :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou opravdu úžasné dárky :) S hrníčkem a zápisníčky budeš dělat jistě parádu :D Na pokračování If I Stay se chystám už dlouho, vypadá perfektně :)

    http://www.maredifragole.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné sárečky :) Ty zápisníky bych taky brala na přenášky :D
    A na to pokračování jsem zvědavá. Dej vědět, jaký to bylo :)

    Tvá B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vědět dám! Už jsem skoro v půlce a jsem nadšená :)

      Vymazat
  9. Skvelé veci, ja som práve na dovolenke prečítala If I Stay a netušila som, že to má pokračovanie :O

    OdpovědětVymazat
  10. Nejlepší jsou tři roztomilé věcičky. Sovy miluju :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  11. sluchátka sa snažím práve zohnať, také cez hlavu, ale na bežne nosenie, nie k notebooku. a inak tá taška je naozaj super darček, originálne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na běžné nošení se mi taky moc líbí, ale jak se znám, tak bych je nenosila :D

      Vymazat
  12. Super věci, ten noťas vypadá úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Noťas je super, já ten svůj poslední dostala k vánocům:) Ten zápisníček se sovičkama je parádní!

    OdpovědětVymazat
  14. Ta taška mi pride nesktočne zlatá, fakt pekný darček :)
    http://nicolsaying.blogspot.sk/?m=1

    OdpovědětVymazat
  15. Ta plátěná taška je uplně super nápad:D:)) jinak všechno nejlepší:))!

    OdpovědětVymazat
  16. Dostala jsi samé krásné dárky :) Kamarádka s taškou je fakt originální

    OdpovědětVymazat
  17. super darčeky! :) notebook musel potešiť ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšil a moc! Nový jsem už opravdu potřebovala :))

      Vymazat
  18. Krásné dárečky, notebook bych také ocenila, ale asi si ho budu muset pořídit sama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejít na vysokou, tak bych si ho také musela pořídit sama :(

      Vymazat
  19. Super dárečky. Ten hrneček je moc hezký :)

    July Favourites

    OdpovědětVymazat