F Jazykový pobyt - SA + cesta - Another Dominika

Jazykový pobyt - SA + cesta

Vycestovat za účelem zlepšení se v jazycích jsem chtěla už minulý rok, ale v tu dobu to skutečně bylo jen v říši snů. Tenhle rok jsem někdy v lednu/únoru začala opět přemlouvat mamku, a tak jsem se přes angličtinu v Anglii a němčinu ve Vídni, ocitla v Heidelbergu. Upřímně? Nikdy před tím jsem o Heidelkřápu neslyšela, a to je druhým nejnavštěvovanějším městem v Německu a dokonce místní zámek byl zvolen nejoblíbenější pamětihodností Německa.
Ale o samotném městě a zážitcích někdy příště. Dneska bych ráda něco málo napsala o agentuře, zařizování a cestě.

Student Agency
Jela jsem přes SA. Přišlo mi, že je to jedna z největších agentur, možná i ta největší v ČR, co se na jazykové pobyty zaměřuje a že tím pádem má už všechno na háku. Pobyt jsme začali vyřizovat na začátku dubna s tím, že než jsme si to všechno promysleli, bylo prvního května. Samotná komunikace byla opravdu rychlá a bezproblémová, ani jsem nečekala, že by to mohlo být tak snadné. Jen mě překvapilo, že podklady o ubytování mi poslali teprve dva dny před odjezdem. Jejich non-stop linku jsem nakonec nevyužila, ikdyž několikrát jsem měla kartičku s číslem v ruce.
Celkem mě pobyt v rodině + škola vyšlo na cca 23 tisíc na dva týdny, ale záleží na tom, kam se rozhodnete jet a jaký chytnete kurz eura, takže tato cena opravdu není určující.



Cesta
Cesta jsem si zajišťovala sama. Jelikož jsem si vybrala Heidelberg, nejel mi žádný přímý spoj do něj, musela jsem tudíž přestupovat. Jela jsem dvoupatrovým autobusem společnosti Deutsche Bahn do Mannheimu, kde jsem přestoupila na vlak a jela do místa ubytování. Autobus to byl překvapině pohodlný a navíc na cestě zpátky jsem seděla celou cestu sama v druhém patře úplně ve předu, takže neskutečnej výhled a nejlepší zážitek!
Cesta z Prahy do Mannheimu trvá necelých sedm hodin a následná cesta do Heidelbergu cca 25 minut, jelikož jsem bydlela ještě v jiném městě, tak mi cesta vlakem trvala něco přes půl hodiny.
Měla jsem poměrně velký strach z přestupu na vlak, naštěstí autobus stavil na autobusovém nádraží, které je cca 4 minuty od vlakového. Všude funguje společnost DB, takže na nádraží narazíte jak na informace, tak na automaty na jízdenky, tak i na prodej jízdenek u přepážky. A ikdyž jsou nádraží v Německu velká, tak se bez problémů zoorientujete.
 Jinak co se týká společnosti DB a nákupu jízdenek, tak se určitě vyplatí sledovat stránky, kde můžete vychytat slevy na jízdenky. Třeba já jsem díky tomu za jednu jízdu zaplatila o polovinu míň, než by stála normálně.

jen to sklo by mohlo být čistější..

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat